Klacht Evides: SMS bericht

Klachtnummer
# 265589
Gebruiker
Svetlana
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vervaldatum, staat soms bij een betaling, die gedaan moet worden, via accept email, of een acceptgiro. Wat ik nu meemaak is, dat een medewerker( ster ) van Evides gebeld heeft, en bij geen gehoor, sturen ze een SMS bericht, met de mededeling, dar er nog niet betaald is, dit terwijl de vervaldatum nog niet in zicht is. Lijkt wel of ze te weinig geld hebben., om zo iets te doen.Via het contactformulier op 31 Mei, wil ik weten waarom ze dit gedaan hebben, omdat ik dit nog nooit meegemaakt heb. Nu ,te lezen krijg ik iets, wat nergens op slaat. Dus reageer ik hier op, dat ze beter moeten lezen, wat er op het accept email staat, en ook beter moeten kijken, wat er betaald is, en niet een ander bedrag schrijven. Dus wil ik antwoordt hierop krijgen, waar ik dus nog steeds op wacht , van de persoon die terug gemaild heeft. Schijnt dus erg moeilijk te zijn.

De oplossing

Dat ze hier mee moeten ophouden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Evides hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Evides?