Klacht Evides: verkeerde sms nummer verkeerde gegevens gestuurd naar de verkeerde persoon

loyaldragon

ik krijg smsjes van waterbedrijf evides met daarin dat ik openstaande facturen heb en die moet betalen maar ik ben helemaal geen klant bij evides en heb niks met evides te maken iemand heeft waarschijnlijk een verkeerd nummer opgegeven of een typfout gemaakt of iets dergelijks en nu krijg ik steeds smsjes van facturen die niet betaalt zijn van evides over iemand anders en ik kan dit niet aangeven bij evides omdat ik een klantnummer moet opgeven of moet inloggen met een account of email adres etc maar ik ben geen klant bij evides heb geen inloggevens etc dus kan geen mail sturen want om dat te doen moetje gegevens invullen die ik niet heb geprobeerd te bellen maar vaak niet bereikbaar en 2 x gevraagt om klant nummer maar nogmaals ben geen klant ik wil gewoon dat ik geen smsjes meer krijg over iemand anders en dat mijn nummer uit hun systeem gehaald word
ps ga mijn nummer hier niet openbaar neerzetten

ik wil dat het bedrijf mijn nummer uit het systeem verwijder en ik geen smsjes meer krijg over facturen die niet van mij zijn en de juiste persoon om het juiste nummer vragen

Wij vinden dat Evides hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Evides?