Klacht Evisa.eu: oplichting!!!

hetwolfje

Op 10 november 2017 voor mijn tante een eta visum voor Canada aangevraagd. Het zou inderdaad maar 7 cad gaan kosten maar er is 99 dollar ( 85.15) afgeschreven van de rekening. Zij heeft zelfs geen mail ontvangen over de aanvraag!!! Waar moet ik wezen om haar geld terug te krijgen?

Graag het betaalde geld terug krijgen uiteraard.

hetwolfje
    Zou graag zien dat ik mijn geld terug krijg.
    hetwolfje
    Sorry maar ik heb nog steeds geen antwoord gekregen van Evisa.eu. Laat aub iets van U horen!!!
    Evisa.eu
    Beste Bierman,

Wij verkopen geen visums naar landen buiten Turkije om dus het geen wat u beweert dat u visum via ons heeft besteld voor 99 dollar is helaas niet bij ons gebeurd simpelweg omdat wij geen andere visums verkopen. Wij verzoeken u dan namens Evisa ook goed te controleren waar u de bestelling heeft gedaan en ook is het zo dat wij nooit gelden incasseren bestelling is bij ons enkel mogelijk via ideaal betaling.

Wij hopen dat dit antwoord u zal helpen naar de juiste partij te gaan om daar de oplossing te vinden.

Team Evisa
    Evisa.eu
    Beste Bierman,

Nog een kleine aanvulling. Helaas krijgen wij deze klachten vaker en dan blijkt het altijd te gaan om evisas.eu en niet evisa.eu. Dus gelieve dit goed controleren.

Team Evisa

Ook een klacht indienen over Evisa.eu?