Klacht Evisa.eu: oplichting!!!

Klachtnummer
# 282412
Gebruiker
hetwolfje
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Op 10 november 2017 voor mijn tante een eta visum voor Canada aangevraagd. Het zou inderdaad maar 7 cad gaan kosten maar er is 99 dollar ( 85.15) afgeschreven van de rekening. Zij heeft zelfs geen mail ontvangen over de aanvraag!!! Waar moet ik wezen om haar geld terug te krijgen?

De oplossing

Graag het betaalde geld terug krijgen uiteraard.

4 reacties

  1. Auteur
    hetwolfje
    Datum
    Zou graag zien dat ik mijn geld terug krijg.
  2. Auteur
    hetwolfje
    Datum
    Sorry maar ik heb nog steeds geen antwoord gekregen van Evisa.eu. Laat aub iets van U horen!!!
  3. Auteur
    Evisa.eu
    Datum
    Beste Bierman,

    Wij verkopen geen visums naar landen buiten Turkije om dus het geen wat u beweert dat u visum via ons heeft besteld voor 99 dollar is helaas niet bij ons gebeurd simpelweg omdat wij geen andere visums verkopen. Wij verzoeken u dan namens Evisa ook goed te controleren waar u de bestelling heeft gedaan en ook is het zo dat wij nooit gelden incasseren bestelling is bij ons enkel mogelijk via ideaal betaling.

    Wij hopen dat dit antwoord u zal helpen naar de juiste partij te gaan om daar de oplossing te vinden.

    Met vriendelijke groet,

    Team Evisa
  4. Auteur
    Evisa.eu
    Datum
    Beste Bierman,

    Nog een kleine aanvulling. Helaas krijgen wij deze klachten vaker en dan blijkt het altijd te gaan om evisas.eu en niet evisa.eu. Dus gelieve dit goed controleren.

    Met vriendelijke groet,

    Team Evisa

Ook een klacht indienen over Evisa.eu?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen