Klacht Evisa.eu: Turkije visumaanvraag zeer slechte service

Klachtnummer
# 119015
Gebruiker
zwaluw
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Een paar weken geleden vroeg ik bij deze site een visum aan voor Turkije. Met ideal betaald maar na twee dagen nog niets ontvangen. Na telefonisch gesprek argwaan gekregen. Ik zou het visum pas kort voor mijn vakantie ontvangen, omdat het anders zou verlopen.?? Wij gaan pas eind augustus met vakantie. Ik heb per mail mijn geld teruggevraagd maar kreeg geen reactie hierop.
Ik heb toen bij een andere officiele site opnieuw een visum aangevraagd en dat kreeg ik binnen 5 minuten.
Groot was mijn verbazing dat ik, na weken, gisterenavond opeens nog een visum in mijn mailbox had, van evisa.eu , echter.. met een totaal verkeerde inreisdatum.
Ik ben nu gedupeerd voor twee dingen.
1, ik heb 23,95 betaald en pas na weken wachten een visum gekregen met een verkeerde,(vervroegde) inreisdatum
2, ik heb door deze zeer slechte service en het wantrouwen wat dit op heeft gewekt een nieuw visum aangevraagd bij een andere site wat mij ook weer geld heeft gekost.

Gewenste oplossing

Ik wil mijn geld terug. √° 23,95

1 reactie

  1. Auteur
    Evisa.eu
    Datum
    Beste Marcal,

    Als eerst wil ik mijn excuses aanbieden.

    Uit het systeem kan ik volgende uithalen:
    28-6-2015 heeft u een visum aangevraagd
    28-6-2015 12:30:47 is er een bevestigings mail verzonden
    28-6-2015 12:30:49 is en een mail verzonden om uw gegevens te controlleren
    29-6-2015 9:00:51 is uw visum verzonden.
    15-7-2015 23:09:43 is uw visum opnieuw naar u verzonden, na aanleiding van uw mail.

    Het kan zijn dat onze mail in uw spambox is terecht gekomen.

    In uw geval is dit niet goed afgehandeld, daarom wordt uw bedrag weer terug gestort.

    Binnen 2 weken wordt uw aanschaft bedrag naar uw ibannummer teruggestort.

Ook een klacht indienen over Evisa.eu?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen