Klacht Evisa.eu: Turkije visumaanvraag zeer slechte service
Details
Klacht
Een paar weken geleden vroeg ik bij deze site een visum aan voor Turkije. Met ideal betaald maar na twee dagen nog niets ontvangen. Na telefonisch gesprek argwaan gekregen. Ik zou het visum pas kort voor mijn vakantie ontvangen, omdat het anders zou verlopen.?? Wij gaan pas eind augustus met vakantie. Ik heb per mail mijn geld teruggevraagd maar kreeg geen reactie hierop.Ik heb toen bij een andere officiele site opnieuw een visum aangevraagd en dat kreeg ik binnen 5 minuten.
Groot was mijn verbazing dat ik, na weken, gisterenavond opeens nog een visum in mijn mailbox had, van evisa.eu , echter.. met een totaal verkeerde inreisdatum.
Ik ben nu gedupeerd voor twee dingen.
1, ik heb 23,95 betaald en pas na weken wachten een visum gekregen met een verkeerde,(vervroegde) inreisdatum
2, ik heb door deze zeer slechte service en het wantrouwen wat dit op heeft gewekt een nieuw visum aangevraagd bij een andere site wat mij ook weer geld heeft gekost.
Gewenste oplossing
Ik wil mijn geld terug. á 23,95De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.