Opgelost door Evisa.eu: Unacceptable payment for eTA

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 266075
Gebruiker
P.D. Hertog
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Good morning,

On Saturday 24 June 2017, I applied for the eTA Canada via the eTA Canada Official Website: www.cic.gc.ca/english/visit/eta.asp
This website states that the costs are CDN 7

After I filled out the various sheets with the requested information, I submitted the application and paid with my credit card. At that very last moment filling out the credit card details, the amount is not presented. However, as the website indicates “it only costs CDN 7” I presumed I paid that amount (Euro 4.--) with my credit card.

I received later on June 24, 2017 the eTa approval by mail fro a no-reply mail address ending with: ...@cic.gc.ca

When checking my ICS account statement, I noticed that Evisas.EU took a much higher amount from my account i.e. Euro 90.59 (see figure below)

I strongly object against the withdrawal of this high amount, which differs from the amount mentioned in the website and therefore request Evisas.EU to urgently make a refund of the surplus i.e. Euro 90.59 – 4 = Euro 86.59 to my ICS account.

Please confirm that the refund will be made and in what way this will occur and when.

Your prompt action is appreciated.

Yours sincerely,

Pieter Den Hertog

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    Evisa.eu
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste P.D. den Hertog,

    Wij verkopen geen Canadese visums, wij verkopen allen Turkse visum, waarschijnlijk heeft u uw visum besteld via https://evisas.eu/index/contact-us/

    ik wil u adviseren contact op te nemen met evisas.eu

    Met vriendelijke groeten,
    Team evisa.eu

Uiteindelijke oplossing

Auteur
P.D. Hertog
Datum
Uiteindelijke oplossing
een andere website waar ik met mn klacht naar toe kon. En via die website heb ik mn geld terugontvangen
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Evisa.eu?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen