Klacht EVO B.V: Vordering van EVO onterecht

verweijen

Op 2 nov-2012 vangt een lidmaatschap aan onder de voor 2012 zonder betaling lidmaastchap omdat het na 1 nov is afgesloten inherent mag ik een opleiding volgen met korting voor leden.de opleiding was al gestart ik ging dus akkoor dmet gedeeltelijke opleiding en geen volledige ik kon huis e.e.a met mijn leeraar via email de gemiste lessen makkelijk zelf inhalen en ik profiteerden uiteraard van een voordelige opleiding voor leden aldus EVO B.V zonder lidmaatschap te betalen. daarom heb ik deelgenomen.Indien ik had geweten dat ik betalend lid werdt voor het jaar 2013 had ik het hele jaar 2013 voldoende malen de gelegenheid gehad en genomen om een volledige opleiding te krijgen en had ik niet na aanvang van de opleiding nog deelgenomen reeds aangevangen opleiding Op mijn instemmingsformulier staat dan ook nergens dat ik mij verbint voor lid over 2013 daarom vind ik de vordering onterecht daarbij rekent evo een herexamen ,nimmer herexamen gedaan deze vordering is ook onterecht

Het contract lidmaastschap 2013 is niettig op beroep van dwaling De contributie over lidmaatschap 2013 is dus niet verschuldigt.Er heeft nimmer een herexamen aangevangen dus ook deze vordering is onterecht Dhr ********** EVO B. V is erg onredelijk en bevestigt minachting naar mij EVO wenst geen betaling over het verschuldigde indien ik ook de niet verschuldigde vorderingen betaal , ,opmerkelijk
EVO kan de rechtbank inschakelen echter komen alle kosten voor rekening van EVO daarbij ook de kosten die ik moet maken voor deze rechtsgang en ik beroep mij op reconventie ik verwacht dat de niet verschuldigde vorderingen ook niet worden gevorderd dus verniettigt,zodat ik redelijkerwijs de gedeelde opleiding kan voldoen

Wij vinden dat EVO B.V hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?