Klacht EVO Vastgoedonderhoud bv: Nooit langs laten komen!

Evi0124565

Wat een oplichters!

Vooraf gewaarschuwd door een andere slotenmaker (die helaas niet kon komen) dat ik moest oppassen voor oplichters in dit vakgebied en goed een prijsindicatie op voorhand moest opvragen.

Dit dan ook vooraf duidelijk uitgevraagd. Prijsindicatie was 90 tot 120 euro, tenzij het slot eruit gehaald zou moeten worden, dan kon de prijs al snel oplopen.

Bij aankomst is de medewerker binnen 20 seconden klaar met een stukje plastic.

Schade betrof inclusief btw 260 euro, bestaande uit 180 euro arbeidskosten excl. btw en 35 euro voorrijdkosten. Op de factuur wordt een arbeidsduur van 60 minuten berekend.

Ik voel mij opgelicht. Wat voor meerwerk is een stukje plastic tussen de deur? Oftewel, wat voor minderwerk had deze beste man kunnen verrichten, behalve mijn sleutel in het slot steken en naar rechts draaien? Mag hopen dat iedereen dat heeft geprobeerd alvorens ze een slotenmaker bellen, dus wat is het exacte meerwerk naast de prijsindicatie en de 20 seconden die de beste man is bezig geweest?

Tot slot zou de persoon in kwestie er binnen 30 tot 45 minuten zijn, echter heb ik 1,5 uur moeten wachten en er zelf achteraan moeten bellen.

Ik schrijf nooit reviews, maar in dit geval wil ik toch graag mijn medemens behoeden. Ik heb nog nooit zo'n slechte service ervaren vanuit een bedrijf.

Ik wil mijn geld boven de prijsindicatie terug. Ik kan middels mijn belgeschiedenis en tijdstip e-mail (met factuur) aantonen dat de medewerker binnen enkele minuten weer klaar was met de gehele afwikkeling.

EVO Vastgoedonderhoud bv is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over EVO Vastgoedonderhoud bv?