Klacht Evoyo : Niet bereikbaar

Klachtnummer
# 689478
Gebruiker
F1988W
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Geen reactie op berichten via mail en telefonisch meermaals niet bereikbaar. Na verhuizing wacht ik op een eindafrekening. Nu bijna een maand verhuisd en geen reactie en dus geen zicht op een termijn. Ik krijg wel doodleuk een automatische mail met het verbruik van augustus.

Gewenste oplossing

Een eindafrekening zou prettig zijn.

2 reacties

  1. Auteur
    Evoyo
    Datum
    Beste F. Wolters,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw bericht begrijp ik dat u ongeveer een maand geleden verhuisd bent en sindsdien wacht op een eindafrekening.

    Wat ontzettend vervelend dat u al zo lang wacht om uw eindafrekening te ontvangen en dat u geen reactie van ons ontvangt. Wij gaan alsnog ons best doen om uw zo spoedig mogelijk van een eindafrekening te voorzien. Wij nemen uiterlijk aanstaande woensdag 27 september persoonlijk contact met u op om deze situatie op te lossen.

    Met vriendelijke groet,

    Team evoyo.
  2. Auteur
    Evoyo
    Datum
    Beste F. Wolters,

    Naar aanleiding van uw bericht van 11 augustus en uw klacht via het Klachtenkompas stuur ik u dit bericht.

    Onze excuses dat wij nu pas reageren op uw bericht van 11 augustus. Wij hadden u kort na 11 augustus gelijk moeten informeren wanneer u de eindafrekening ontvangt zodat u weet waar u aan toe bent.

    Als warmteleverancier zijn wij verplicht u binnen 6 weken na verhuizing de eindafrekening te sturen. U bent op 31-08-2023 verhuisd dus sturen wij u uiterlijk 5 oktober de eindafrekening, maar naar verwachting eerder.

    Met vriendelijke groet,

    Team evoyo.

Ook een klacht indienen over Evoyo ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen