Klacht Ewacht Energiewacht: Ik heb vandaag alweer voor niets bijna de gehele dag zitten wachten op de service monteur .

sawini

Energiewacht West komt de gemaakte afspraken niet na.
Ze maken zelf een schriftelijke afspraak, en komen gewoon niet opdagen.
En als je ze belt dan wordt je van het kastje naar de muur gestuurd.
Ook werd mij medegedeeld dat ik in het systeem was afgemeld, m.a.w de monteur was geweest en had zijn werk gedaan. Dit is echt van het gekke.
En het is de zoveelste keer dat dit gebeurt.
Dit is het toppunt van klantonvriendelijkheid.
Het is alsof het ze niets schelen.
In een woord “Waardeloos”

Ik wil dat Energiewacht West de door hun zelf gemaakte schriftelijke afspraken nakomt en en op zijn minst iets laat horen als het op de een of andere manier niet door kan gaan. En dat ze hun telefonische service verbeteren. Ik heb drie maal gebeld en weet nog steeds helemaal niets.
Dit is een heel respectloze opstelling naar de klant toe.
Triest!

Ewacht Energiewacht
    Geachte heer/mevrouw Rijsdijk,
    Het is spijtig om te lezen wat er gebeurt is. Helaas kunnen wij u niet verder helpen omdat Energiewacht West Nederland en op zichzelf staand bedrijf is. Wij zijn Ewacht en zijn gevestigd in Assen. Wel heb ik uw mail doorgestuurd naar de Klachten afdeling van Energiewacht West Nederland. Ik hoop dat ze zo spoedig mogelijk hierop bij u op terug zullen komen.
    Met vriendelijke groeten,
    Klaudia van Ewacht Assen

Ook een klacht indienen over Ewacht Energiewacht?