Klacht Ewacht Energiewacht: Vrezelijke service, 4 dagen zonder verwarming en hete water

KaterynaSolov

Op zondag ging onze CV ketel kapot. Er komt een monteur van ewacht die zei dat er het probleem met de pomp is. Hij heeft op zondag de pomp ook besteld. Op maandag en dinsdag probeerden mijn man en ik jullie te bereiken om de status aan te vragen. Wij moesten 2 uur op de telefoon wachten, na 2 uur is de call afgebroken. Dit gebeurde 3 keer.

In de tussentijd heb ik deze pomp opgezocht, het is op voorraad van d meest van de winkels en kan binnen 24 uur bezorgd worden. Dat is niet de antwrrod die wij van ewacht hebben gekregen (na 3 poging en bijna hele dag wachten heeft iemand gezegd dat onze pomp is nog niet gekomen en er is geen tijdindicatie wanneer ons probleem opgelost wordt).

ZSm CV ketel repareren

KaterynaSolov
    8 dagen naar het eerste afsprak met Energiewacht hebben ze nog niks gefikst. Ik heb met een ander bedrijf contact opgenomen, het probleem met de CV ketel was HELEMAAL ANDERS dan wat Energiewacht heeft gezegd! Graag de factuur van een ander bedrijf vergoeden!

KaterynaSolov

Ook een klacht indienen over Ewacht Energiewacht?