Klacht Ewkshop: Geen contact mogelijk met website ewkshops.nl/ Retourneren artikel niet mogelijk

Klachtnummer
# 199788
Gebruiker
Ilse
Datum
9 reacties

Details

De klacht

Ik probeer nu drie dagen achtereen contact te krijgen met de klantenservice van ewkshops.nl, via de mail en telefonisch. Een voor het Sinterklaasfeest aangekocht veiligheidsvest wil ik retourneren omdat de ontvanger zelf al een dergelijk vest had gekocht.
Mijn pogingen om van de site informatie te krijgen over het retour zenden lopen telkens op niets uit. Het retourformulier dat ingevuld moet worden en naar het bedrijf moet worden verzonden, kan niet worden verzonden, maar resulteert in een error-melding. Inmiddels is de site niet meer toegankelijk: error-melding. En de retourtermijn is bijna verlopen. Telefonisch contact is niet mogelijk. Volgens informatie op de site is het bedrijf dagelijks een uur telefonisch bereikbaar. In de praktijk zijn ze niet telefonisch bereikbaar, maar draait er een bandje met afwezigheidsmelding.

De oplossing

Ik wil contact met ewkshops.nl over het retourneren van het artikel. Ik wil het retourformulier invullen en gewoon kunnen versturen. Van het bedrijf een adres ontvangen waar het artikel naar toe gestuurd moet worden. Vervolgens zal ik het pakket verzekerd per postNL terug sturen en verwacht ik uiteraard het aankoopbedrag per omgaande terug op mijn rekening.

9 reacties

  1. Auteur
    Ewkshop
    Datum
    8 December 2016


    Wij reageren altijd binnen 14 kalenderdagen.

    Voor uw communicatie gebruikt u meerdere verschillende email adressen

    U heeft het formulier in afgelopen dagen 2x ingevuld
    U heeft het formulier ook naar ons verzonden.
    Uw aanvraag is meerdere malen door ons beantwoordt

    Verzoek uw controle van het door uw gebruikte email account / spambox bij
    @hotmail.com








  2. Auteur
    Ilse
    Datum
    Goedenavond, Wat fijn dat u zo snel op mijn bericht heeft gereageerd. Helaas was het om reactie te krijgen wel nodig om met een klacht via deze site te communiceren. Feit is wel dat ik, na het plaatsen van mijn klacht hier, van u 9x hetzelfde mailbericht met het retouradres heb ontvangen. Geen bezwaar; beter veel dan helemaal geen contact. U geeft in uw bericht aan dat ik de kosten voor afhalen/zending van 13,95 euro moet betalen. Heeft u bezwaar tegen verzending via postNL voor 8,60 euro?
  3. Auteur
    Ilse
    Datum
    Ik vertrouw opnieuw op een vlotte reactie van uw kant, zodat het pakket morgen verstuurd kan worden. Uiteraard zal ik het verdere positieve verloop van de afhandeling van deze zaak hier weergeven.
  4. Auteur
    Ewkshop
    Datum
    8 December 2016


    Wij reageren altijd binnen 14 kalenderdagen.

    Voor uw communicatie gebruikt u meerdere verschillende email adressen
    Verzoek nogmaals uw controle van het door uw gebruikte email account / spambox bij @hotmail.com
  5. Auteur
    Ewkshop
    Datum
    8 December 2016


    Als we het juiste email adres van klanten hebben, reageren we altijd snel.

    Voor uw communicatie gebruikt u meerdere en verschillende email adressen
    Verzoek nogmaals uw controle van het door uw gebruikte email account / spambox bij @hotmail.com
  6. Auteur
    Ewkshop
    Datum
    8 December 2016

    Als we het juiste en foutloze email adres van een klant ontvangen, reageren we altijd snel.

    Voor uw communicatie gebruikt u meerdere verschillende email adressen
    Verzoek nogmaals uw controle van het door uw gebruikte email account / spambox bij @hotmail.com
  7. Auteur
    Ilse
    Datum
    Ik ben in afwachting van een antwoord op de vraag die ik eerder stelde...:
    U geeft in uw bericht aan dat ik de kosten voor afhalen/zending van 13,95 euro moet betalen.
    Heeft u bezwaar tegen retourzending via postNL voor 8,60 euro?
  8. Auteur
    Ewkshop
    Datum
    Verzoek nogmaals uw controle van het door uw gebruikte email account / spambox bij @hotmail.com

  9. Auteur
    Ilse
    Datum
    Helaas na herhaald verzoek geen antwoord op mijn vraag gekregen, niet per mail en niet telefonisch. Op hoop van zegen het pakket per postNL verzonden en al snel werd er door ewkshop.nl 30,00 euro teruggestort. Vlotte actie van het bedrijf!

    Om het artikel (veiligheidsvest voor op de motor) aan te schaffen en te retourneren heb ik €45,60 geïnvesteerd. Ik heb €30,00 teruggekregen. Dit 'aankoopavontuur' heeft me dus €15,60 + veel tijd en energie gekost.

    Ik laat aan een ieder persoonlijk ter beoordeling of dit bedrijf een klantvriendelijke werkwijze hanteert. Wat mij betreft was dit in ieder geval de EERSTE EN LAATSTE aankoop bij ewkshop.nl

    ps Overigens doet ewkshop.nl mijn bezwaar af als 'Gedoe om niets'

Ook een klacht indienen over Ewkshop?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen