Klacht Ewkshop: Geen contact mogelijk met website ewkshops.nl/ Retourneren artikel niet mogelijk
Details
Klacht
Ik probeer nu drie dagen achtereen contact te krijgen met de klantenservice van ewkshops.nl, via de mail en telefonisch. Een voor het Sinterklaasfeest aangekocht veiligheidsvest wil ik retourneren omdat de ontvanger zelf al een dergelijk vest had gekocht.Mijn pogingen om van de site informatie te krijgen over het retour zenden lopen telkens op niets uit. Het retourformulier dat ingevuld moet worden en naar het bedrijf moet worden verzonden, kan niet worden verzonden, maar resulteert in een error-melding. Inmiddels is de site niet meer toegankelijk: error-melding. En de retourtermijn is bijna verlopen. Telefonisch contact is niet mogelijk. Volgens informatie op de site is het bedrijf dagelijks een uur telefonisch bereikbaar. In de praktijk zijn ze niet telefonisch bereikbaar, maar draait er een bandje met afwezigheidsmelding.
Gewenste oplossing
Ik wil contact met ewkshops.nl over het retourneren van het artikel. Ik wil het retourformulier invullen en gewoon kunnen versturen. Van het bedrijf een adres ontvangen waar het artikel naar toe gestuurd moet worden. Vervolgens zal ik het pakket verzekerd per postNL terug sturen en verwacht ik uiteraard het aankoopbedrag per omgaande terug op mijn rekening.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.