Klacht Ewkshop: Geen retour mogelijk. Geen antwoorden op vragen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 342210
Gebruiker
Robert BIERHUIZEN
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Na weken lang wachten eindelijk de telefoon ontvangen. Communicatie is vreselijk slecht. Uiteindelijk doet de telefoon het niet en is het niet mogelijk om terug te sturen. Ik had het vooral al kunnen weten want als je de website ziet kun je al verwachten dat dit geen goed bedrijf is. Heel kwalijk want het gaat hier om senioren telefoon. Mensen die het al niet makkelijk hebben.

Gewenste oplossing

Normale communicatie en ondeugdelijke producten terug nemen.
Geboden oplossing
Geen oplossing gekregen. Alleen een zeer onprofessionele reactie. Past wel bij het "bedrijf"
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

4 reacties

  1. Auteur
    Ewkshop
    Datum
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------
    GESLOTEN en dan is er niemand aanwezig voor communicatie
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------
    Excuus,
    u geeft een onvolledige voorstelling van zaken en dit zien we vaker op klacht kompas

    23 november 2018: uw is ontvangen en wordt verwerkt
    27 november 2018: zenden wij u email: POSTNL heeft Landelijke vertraging ivm BLACK FRIDAY
    5 december 2018: binnen 9 werkdagen na uw bestelling, is het pakket bij u afgeleverd
    AFLEVER BERICHT: 05-12-2018 13:33 Pakket is Afgeleverd

    Tussen 23 november 2018 en tot 2 januari 2019 horen wij niets meer van u.
    Geen email met daarin een annulering van uw lopende bestelling
    Geen email met daarin een klacht over een mogelijk defect van het toestel bij aflevering
    Geen email met uw vragen over terug sturen binnen de bedenk termijn

    2 januari 2019: schrijft een email en dat u na de feestdagen het toestel niet meer nodig heeft
    Wettelijke retour termijn is binnen 14 kalender dagen.
    5 januari 2019: op klacht kompas schrijft u dat het toestel een defect zou hebben.

    OPLOSSING:
    En u moet het bedrijf de gelegenheid geven om het toestel te vervangen voor een nieuw apparaat.
    Binnen de garantie termijn kunt u het toestel GRATIS omruilen voor een nieuw exemplaar het retour adres voor GRATIS omruil heeft u op 2 januari 2019l in uw email box ontvangen.

    webcare
  2. Auteur
    Robert BIERHUIZEN
    Datum
    Heel jammer deze reactie. Geeft aan dat de klacht terecht is. Klantenservice is ver te zoeken al denken ze zelf dat ze het goed doen !!!
    Iedereen die twijfelt kijk maar op de website als die het nog doet. Ik kreeg ook een zeer onduidelijk email dat ze vanaf december gesloten zijn. Na 15 jaar. Dat is toch heel knap. Helaas ten koste van .....
  3. Auteur
    Ewkshop
    Datum
    Het doet ons als bedrijf goed en vinden het bijzonder plezierig om te horen dat u waardering heeft als u in het weekend en op zaterdagavond rond een tijdstip van 22.45 uur nog een reactie ontvangt voor het oplossen van uw probleem, waar vindt je dit nog? Want het bedrijf is dag en nacht bereikbaar, want bij het bedrijf slapen ze nooit en gaan ook nooit met vakantie want daar hebben ze bij het bedrijf geen tijd voor. Met bijna 95000 tevreden klanten moet het bedrijf zijn stinkende best doen om elke dag en nacht de telefoons bij senioren thuis te brengen en in huis te installeren. De dankbaarheid en de blije gezichten van al de ouderen, de warme handdruk en de lekkere koekjes bij de koffie, want daar doet het bedrijf het allemaal voor. Zodra het bedrijf binnenkort van een welverdiende pensioen gaan genieten, dan gaan het bedrijf een boek schrijven met anekdotes over de vriendelijke mensen en de vriendelijke plezierige klant contacten.
    Heel spijtig want bij de "veeleisende" jongelui die vaak woonachtig zijn in het westen van Nederland, wordt het anno 2019 steeds lastiger om aan hun ultieme wensen te kunnen voldoen. Want in hun belevings-wereld gelden hun wetten, om vervolgens op forums als klachtenkompas de bedrijven te gaan chanteren met smaad en laster, leugens, list en bedrog. Als u een uurtje gaat lezen op klachtenkompas dan vraag je af of de mensheid niets anders te doen heeft dan de gehele dag te mopperen.
    U als klant heeft gelukkig nog begrip en medemenselijkheid en daarom neemt het bedrijf straks een koud biertje en een toast op het nieuwe jaar.

    Webcare team
  4. Auteur
    Robert BIERHUIZEN
    Datum
    Deze reactie spreekt voor zich. Geen twijfel meer. Volledig in de verwachting. Mensen, ook niet in het westen, KOOP HIER NIET.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Ewkshop?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen