Opgelost door Ewkshop: Na betaling doen ze niet wat ze zeggen.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 310759
Gebruiker
jan_zee1957@hotmail.com
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Na bestelling en betaling van mijn gewenste senioren telefoon wordt er geen enkele belofte nagekomen. Product zou per direct beschikbaar zijn. Track en trace code zit ik nu al 5 dagen op te wachtten. Mailtjes via klantenservice worden met standaard mailtjes beantwoord. Telefonisch contact is 3 dagen in de week mogelijk. Dan staat de lijn 15 minuten open. Conclusie...... bedankt voor het geld en zoek het lekker verder zelf maar uit.

Gewenste oplossing

Ik wil mijn telefoon per direct ontvangen en anders mijn aankoop bedrag nog sneller terug gestort zien.
Geboden oplossing
Na een 2-tal EWK klantenservices onwaardige mails, is het bedrag terug gestort, met de opmerking product niet leverbaar. Jammer dat daar strijd aanvooraf moet gaan.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    Ewkshop
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    30 Juni Zaterdag, zijn we gesloten
    1 Juli Zondag, zijn we gesloten
    2 Juli Maandag, is uw betaling per iBAN bank overschrijving ontvangen
    3 Juli Dinsdag, het aankoop bedrag wordt vandaag weer terug gestort

    webcare

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Ewkshop?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen