Klacht Ewkshop: Niet ontvangen bestelling.

Klachtnummer
# 327111
Gebruiker
willem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn naam is [naam verwijderd door moderator].
Ik heb bij u op 17 september een scooterhoes besteld.nu moet ik u mededelen dat ik deze nog steeds niet heb ontvangen.
de hoes is betaald vanaf mijn bankrekening :[rekeningnummer verwijderd door moderator].
Naar de rekening :[rekeningnummer verwijderd door moderator].
Bestaat er een mogelijkheid dat u nakijkt of deze wel is verstuurd, en anders wil ik graag mijn geld terug gestort krijgen.
Hopende dat u mij hierbij kunt helpen.

M.vr gr [naam verwijderd door moderator]

De oplossing

Mijn bestelling alsnog leveren.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ewkshop?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen