Klacht EWP Verzekeringen: Reparatie duurt 9 weken inplaats van 2

Klachtnummer
# 250284
Gebruiker
Naoufal Aobali
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Geachte heer/mevrouw,
Na aanleiding van een defecte telefoon, heb ik mijn telefoon opgestuurd naar ewp reparatie service, zij vertelde mij dat ik mijn telefoon na maximaal 2 weken terug zou hebben, ik ben nu bijna 9 weken verder en ik heb nog steeds geen telefoon gezien, meerdere malen de klantenserivce gebeld en zij konden mij ook niet helpen of ik moest maar bellen naar Duitsland.
Ik hoop dat hier een passende oplossing voor geregeld kan worden want mijn abonnements kosten gaan gewoon door maar dan zonder telefoon.

De oplossing

Ik zou graag een vervangende product willen, in de zelfde prijsklasse.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat EWP Verzekeringen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over EWP Verzekeringen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen