Klacht EWP Verzekeringen: Verkeerde telefoon, en geen informatie van hoe en wat.

Miich94

Mijn telefoon is begin februari kapot gegaan, helaas heb ik zoveel keer gemaild en gebeld en het enige wat ze zeggen heb geduduld.
In onderstaand overzicht ziet u het statusverloop van uw reparatie. STATUS DATUM / TIJD Order - Volledig ingevoerd 9-2-2017 Order - Bevestigd 9-2-2017 Logistiek - Product verstuurd (Klant -> Dynafix Care) 9-2-2017 Logistiek - Product ontvangen door Dynafix Care 10-2-2017 Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 10-2-2017 Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling 13-2-2017 Reparatie repair center - In behandeling 13-2-2017 Reparatie - Wacht op informatie van de verzekeraar 13-2-2017 Reparatie repair center - In behandeling 13-2-2017 Logistiek - Product verstuurd van interne reparatiedienst naar logistieke afdeling 13-2-2017 Reparatie repair center - Product niet te repareren 13-2-2017 Logistiek - In afwachting van beslissing verzekeraar 13-2-2017 Logistiek - Product niet retour gestuurd, de verzekeraar zal zorgen voor verdere afhandeling 13-2-2017
Hier boven ziet u de status van mijn telefoon, na de 13de, heb ik tot de 28ste gewacht op een telefoon die ik terug kreeg, dit was een refurbished.
Nu staat in mijn contract dat ik een 64GB Samsung S6 Edge heb, en ik heb een 32GB terug gekregen.
Hierna heb ik telefoonisch contact gehad met hun en moest mijn oude imei nummer opzeggen, zij zijden dat het toestel een 32GB versie is en dat was dus niet zo want in mijn contract staat toch echt 64GB

Heb hierna een screenshot van de toestel die ik van hun heb gekregen gemaakt van het geheugen en heb deze samen opgestuurd met mijn contract naar: ewp@dynasure.eu

Zoals je op deze foto kan zien, http://image.prntscr.com/image/bfcc7995c5774cebacf917acb6014676.png
heb ik recent steeds met hun contact gehad. In februari heb ik alleen telefonisch contact gehad. Maar moest maar een email opsturen.

Is het normaal dat het zo lang moet duren voordat je je goeie telefoon terug krijgt want vind dit echt schandalig van EWP, ook dat ik er zelf achter aan moet bellen van waar blijft mijn telefoon, ook moest ik zeer lang wachten op mijn telefoon die ik terug kreeg terwijl het de verkeerde is.

Wat kan ik hier aan doen?

Nieuwe telefoon de Samsung S6 Edge 64GB en geen refurbished

Wij vinden dat EWP Verzekeringen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over EWP Verzekeringen?