Excellent Movers

actief

Over ons

Wij zijn een innovatief verhuisbedrijf dat met hart en ziel meer dan duizenden verhuizingen achter de rug heeft. We delen samen passie en liefde voor het vak. Elke dag opnieuw willen we het beste in onszelf naar boven halen om u als klant optimaal van dienst te kunnen zijn. Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel, onze collega’s verstaan hun vak, maar het is een moeilijk vak. Bij alles wat wij doen – van omgaan met onze klanten tot het werken met materialen – staat liefde en aandacht centraal. Onderlinge kennis, ervaring en passie delen we met elkaar. Onze medewerkers worden intern opgeleid en eventueel bijgeschoold. Dit achten wij nodig zodat iedereen over dezelfde kwalificaties bezit, waar Excellent Movers zo groot mee is geworden. • Altijd 100% kwaliteitsgarantie • Een vertrouwd verhuisbedrijf • Altijd deskundig advies • Persoonlijke begeleiding van A tot Z Verhuizen is vertrouwen en daar ligt bij ons de basis. In de haast van het dagelijks leven realiseren wij ons heel goed dat u een partner zoekt, aan wie u zonder zorgen uw dierbare spullen kunt toevertrouwen. Voor veel mensen zijn wij inmiddels de eerste keus wanneer zij moeten verhuizen in de grote steden waaronder Amsterdam, Den Haag, Rotterdam, Utrecht, Haarlem, Leiden, Dordrecht en Lelystad, maar eigenlijk dekken wij heel Nederland met onze dienstverlening. Zo kunnen wij u de scherpste prijzen garanderen door het gehele land heen. Waarom Excellent Movers? Als u voor Excellent Movers kiest, dan kiest u voor een warm team van professionele verhuizers. Bij ons deelt iedereen dezelfde filosofie en draait de verhuizing echt om u. Wij leveren maatwerk, waarbij u kan bepalen in hoeverre ons hulp vereist is. U kunt uw gehele verhuizing uit handen geven, van het inpakken tot uitpakken. Of u kunt zelf de voorwerkzaamheden verrichten en meehelpen tijdens de verhuizing. Voor elk budget hebben wij een plan en komen wij er met u altijd uit. U kunt zelf de regie in eigen handen nemen of het geheel aan onze deskundigheid over laten. • We zijn erg flexibel; 7 dagen per week beschikbaar, ook in de avonden • Professionele verhuismaterialen standaard tot uw beschikking • Vakkundige verhuizers; beschikken over verhuisdiploma’s; intern opgeleid en bijgeschoold • Beste prijs-kwaliteitverhouding door heel Nederland!

Contactgegevens

Reactiesnelheid

Afgelopen 12 mnd Reageert
0 klachten Onbekend

Beoordelingen

Geen recente beoordelingen

Let op, per klacht kunnen meerdere berichten staan.

Ook een klacht indienen over Excellent Movers?