Klacht Excellent Movers: Afspraken niet nagekomen en beschadigde spullen

sad Niet opgelost
nicole11

Excellent movers reageerde altijd zeer snel op onze vragen en mails, tot we de offerte bevestigd hadden, toen moesten we vaker bellen en/of mailen voor een reactie. In de offerte en tijdens telefoongesprekken werd ons beloofd dat we verhuisdozen bij hun konden huren, maar toen we die vlak voor de verhuizing nodig hadden bleek dat ze die niet konden leveren. Daarnaast bleek de beloofde bezichtiging later ook niet meer nodig. Op de dag van de verhuizing zelf kregen wij bericht dat ze vertraging hadden door een defect voertuig (de dag ervoor hadden ze onze afspraak al proberen te verzetten voor een andere klant). Dit kan op zich gewoon gebeuren maar bij aankomst bleek dat ze de beloofde verhuisspullen niet bij zich hadden; geen matrasbeschermers, geen bankhoezen, alleen twee kleine hondjes. Verder waren de vervangende busje ongemarkeerd, waardoor wij begonnen te twijfelen of dit mensen van een erkend verhuisbedrijf waren. Bij aankomst bij ons nieuwe adres bleek dan ook dat wij een aantal beschadigingen hadden; onze tafel had een kras, onze bank had houtsplinters, onze boxpring had een kras en een klein tafeltje was ook bekrast. Na deze beschadigingen door te hebben gegeven werd ons beloofd op een spoedige reactie. Deze is echter tot op dit moment nog steeds uitgebleven. Daarnaast hebben we de beloofde officiële factuur ook nog niet ontvangen.

Schadevergoeding voor beschadigde spullen en officiële factuur

Ook een klacht indienen over Excellent Movers?