Klacht Excellent Movers: Excellent Movers neemt geen verantwoordelijkheid voor veroorzaakte schade.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 340095
Gebruiker
A.H. Labee
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Op 27 augustus is er bij onze eerste verhuizing naar een opslagruimte schade ontstaan aan ons Pastoe dressoir. Deze schade is ter plaatse bij de verhuizers gemeld en is via de website va Excellent Movers op 3 september officieel ingediend.

Op 24 september bleek bij de tweede verhuizing dat tijdens de opslag van het meubilair nog meer schade aan ons Pastoe dressoir is ontstaan, doordat kleuren vanuit de gebruikte beschermingsdekens in de lak van het dressoir waren getrokken. Deze schade is op de verhuisdag bij de verhuizers gemeld en is op 28 oktober officieel via de website ingediend, onder begeleiding van een offerte tot herstel.

Van beide schademeldingen hebben wij een automatische ontvangstbevestiging ontvangen. Echter een reactie blijft uit. Na enkele malen via de website van Excellent Movers om een reactie gevraagd te hebben, werden de geopende tickets voor beide klachten verwijderd. Telefonisch is Excellent Movers sinds de tweede verhuizing geheel onbereikbaar.

Kortom, Excellent Movers neemt geen verantwoordelijkheid voor de door hen veroorzaakte schade en laat ons als klant achter met de kosten voor het herstel van de schade.

Gewenste oplossing

Verantwoordelijkheid nemen voor de geleden schade door het bedrag van de offerte tot herstel van de schade te vergoeden.
Geboden oplossing
Excellent movers heeft in het geheel niet gereageerd op deze klacht. Net als op de rechtstreeks bij hen ingediende klacht wordt er niet gereageerd en neemt het bedrijf niet haar verantwoordelijkheid voor de door hen veroorzaakte schade.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    A.H. Labee
    Datum
    Helaas is er nog niet gereageerd door Excellent Movers. Daar dat natuurlijk door de kerstperiode veroorzaakt kan zijn een nieuw bericht om de klacht actief te houden teneinde een reactie te kunnen ontvangen.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Excellent Movers?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen