Opgelost door Excellent Movers: Klacht Excellent movers

sad Opgelost
Fortunati

We zijn verhuist via dit bedrijf, bleek later een tussen persoon te zijn die een "verhuizer"de opdracht gaf dit bedrijf is, Excellent Movers, e-mail adres info@excellentmovers.nl. telefoonnummer: 070-2066982. We hebben ze geïnformeerd over de hoeveelheid te verhuizen meubels bedden kasten schilderijen en wat kleigoed zoals keukengerei pannen etc. Ze kwamen op de dag van de verhuizing met een gehuurde wagen naar wat later bleek met een inhoud van circa 20M3 I,mdacht dat zal wel goed zijn maar al snel bleek dat de wagen te klein was, helaas moesten we op de dag van de verhuizing ons verkocht huis uit ivm de overdracht en dit was ook de afspraak met de kopers! Maar wat nu er was nogal wat te verhuizen uit onze woning. Na contact door de verhuizers met hun bedrijf werd de afspraak gemaakt dat ze de zelfde dag nog terug zouden komen voor een tweede rit, wel werd ons verweten dat we een te kleine wagen hadden besteld. Maar ik weet als leek echt niet hoeveel je in een wagen kunt stoppen van 20m3 inhoud. Deze firma komt uit Den Haag en ons huis was in Terneuzen Zeeuws Vlaanderen, dus u waarom neemt zo'n bedrijf dit risico?? Nu kwamen ze met een rekening die veel hoger uitkwam dan was afgesproken. Tevens even vermelden dat al onze meubels en andere zaken tijdelijk zijn opgeslagen door de verhuizer omdat onze woning nog in aanbouw is en vermoedelijk medio juni 2017 gereed zal zijn. We hebben al een paar keer contact gehad maar we worden van het kastje naar de muur gestuurd. Nog even melden dat dat we uit coulance €350 extra hebben betaald, maar ze eisen @2017,50. Ik vind dit absurd. Ik hoop dat er een oplossing komt voor dit probleem.
In afwachting verblijf ik

Hoogachtend,

Roy [Persoonlijke gegevens verwijderd door Moderator]
telnr: [Persoonlijke gegevens verwijderd door Moderator]

Dat er financieel een redelijke oplossing komt

Fortunati
Schade is vergoed door excellent Movers na heel lang aandringen en dreigen met inschakelen van mijn advocaat. 20 augustus bedrag overgemaakt naar mijn bankrekening .

Ook een klacht indienen over Excellent Movers?