Klacht Excellent Movers: Niet komen opdagen, onbereikbaar
Details
Klacht
We hadden een afspraak voor 30/12 verhuizing. Deze niet zo excellente' heren zijn niet komen opdagen en sindsdien volledig onbereikbaar. Nemen de telefoon niet op, niet op de dag zelf maar ook niet op alle werkdagen sindsdien, en geen reactie op alle mails en voicemailberichten etc.. Het was een nachtmerrie van een verhuizing, zonder goed materiaal en zonder de beloofde hulp en met uitblijven van contact. We hebben vooraf wel gewoon een bevestiging gehad.En dat dan met een gezin met jonge kinderen en een ernstig zieke moeder.
Overigens heeft het bedrijf na een klein onderzoekje geen postadres, geen werkelijke vestigingen, schijnt het vaker te gebeuren, moest betaling contant 'want het pinapparaat is stuk, onze excuses', is er geen officieel personeel... het 'stinkt'...
Gewenste oplossing
Op zijn minst een reactie op alle pogingen tot contact van ons. Maar inmiddels ook wel een stevige schadevergoeding- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.