Klacht Excellent Movers: Veel schade veroorzaakt, bedrijf verdwijnt daarna van de radar

Joey D.

Verhuizers waren te laat, hebben veel schade veroorzaakt en vervolgens compenseert het bedrijf niets.
Tijdens de verhuizing is veel schade ontstaan, dit heb ik direct bij de verhuizers aangegeven. Zij zeiden dat dit nooit door hun heeft kunnen komen. Getuigen die bij de verhuizing aanwezig waren, hebben bevestigd dat deze schade niet van tevoren aanwezig was.

Het gaat onder andere om krassen en deuken in de deur van mijn koelkast, ook zijn er krassen zichtbaar op mijn droger, was er een beschadiging aan de muur zichtbaar welke ik zelf heb moeten dichten en heb ik ontdekt dat mijn broodrooster in tientallen stukjes aankwam. Dit laatste is een schade die zelfs bij het redelijk ruw neerzetten van een doos niet zomaar ontstaat.

Ik heb het hoofdkantoor gebeld, gemaild en daarna meermaals opnieuw achteraan moeten bellen en mailen. Zij laten niets van zich horen en nemen de telefoon niet op. Éénmalig heb ik iemand aan de lijn gekregen toen ik met een andere telefoon naar hen belde. Daarna werd ook vanaf dit nummer niet meer opgenomen.

Financiële compensatie van de geleden schade, daarnaast uitleg waarom dit op deze manier verloopt. Op deze website en op de reviewsites staan diverse klachten, allemaal over hetzelfde.

Joey D.
    Ik heb helaas opnieuw geen reactie gehad. Ik zal juridische stappen moeten nemen om dit op te lossen.
    Joey D.

Ook een klacht indienen over Excellent Movers?