Klacht Exciter.shop: Ik krijg mijn geld niet terug

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 565192
Gebruiker
Jackiedeboer
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb maart 2021 een dyson airwrap besteld. Verveolgens 2 maanden gewacht tot ik hem binnen kreeg. Toen heb ik de föhn 1 keer gebruikt en stopte hij ermee. Ik heb het product retour gestuurd en wacht nu inmiddels 4 maanden op mijn geld. Ik ben inmiddels al 60 e-mails verder en elke keer word mijn beloofd dat het de week erop echt word overgemaakt, maar helaas nog steeds geen geld terug.

De oplossing

Ik hoop dat zij voor mij iets kunnen betekenen zodat ik eindelijk mijn geld terug krijg. In de orderbevestiging staat dat het een bedrag is van €359,25 euro. Maar er is €420,80 afgeschreven

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jackiedeboer
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niks meer van het bedrijf gehoord. Nog steeds geen geld terug
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Exciter.shop?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen