Klacht Exciter.shop: Opgelicht PS5

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 609098
Gebruiker
Tom
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Playstation 5 besteld, na een maand nog steeds niet geleverd.
Er was aangegeven 4 tot 8 werkdagen.
Annulering doorgegeven en netjes ontvangen door klanten service.
Helaas na meerdere weken nog steeds geen geld terug ontvangen.
Blijven beloven dat het geld gestort gaat worden, maar tot op heden nog steeds niets.

Gewenste oplossing

Ik wil mijn geld terug!

Bijlagen

Geboden oplossing
Nog steeds niet opgelost en wachtend op de belofte van de terug betaling voor 8 augustus.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

2 reacties

  1. Auteur
    Tom
    Datum
    Update Vrijdag 22 Juli.

    Krijg een doodnormale email met dat de terug betaling nu uitgesteld is naar maandag 25 Juli.
    Terwijl dit gewoon een normale annulering betreft, word het nu een case genoemd.
    Hilarisch hoe Exciter Shop omgaat met hun klanten.
    Ik zal hier updates blijven geven met screenshots totdat ik mijn geld terug heb.
  2. Auteur
    Tom
    Datum
    Update: Exciter heeft beloofd dat 7-8 Augustus het geld terug op mijn rekening staat. Zo niet ga ik een incasso bureau en advocaat inschakelen.
    Het maakt mij niets uit dat dat mij geld gaat kosten, dit is een principe kwestie. Ik hou iedereen hier op de hoogte! Zij geven aan dat er een probleem is met terug betalingen!
    Wees gewaarschuwd, koop hier niets!

    Mvg,

    Tom

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Exciter.shop?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen