Klacht Exciter.shop: oplichting

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 618667
Gebruiker
mijngeldterug331
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb op 13 juni 2022 via exciter.shop (een online winkel met TrustedShop
logo, met referentienummer 13977) een PlayStation 5 gekocht, die mij 599
EUR kostte, betaald met MisterCash aan een Sabunchi Holding in Maastricht.
Na herhaalde vertragingen in de levering van het product, dat aanvankelijk
binnen 4-7 dagen zou aankomen, heb ik mijn bestelling op 11 juli
geannuleerd, met de belofte dat ik de terugbetaling 6-11 dagen later zal
ontvangen. Helaas zijn er ook voor de terugbetaling herhaalde vertragingen
opgetreden, met de laatste e-mail van Exciter die op 22 augustus
binnenkwam. In die e-mail zeiden ze nogmaals dat het geld op vrijdag 26
augustus binnen zou moeten zijn (elke maandag verzekerden ze me dat de
terugbetaling de komende vrijdag binnen zou zijn). Onnodig te zeggen dat ik
nog geen geld van hen heb ontvangen. Sindsdien hebben ze hun website,
telefoonnummers en e-mailadressen verwijderd. Ik heb geprobeerd de zaak
via het Europees Centrum voor de Consument op te lossen, maar zij
verzekerden mij dat zij mij niet verder kunnen helpen aangezien de site niet
meer bestaat, en hebben mij gevraagd contact op te nemen met de politie.

Gewenste oplossing

Graag zoek ik hulp voor een terugbetaling
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Exciter.shop?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen