Klacht Exciter.shop: Ps5 niet geleverd

Klachtnummer
# 615423
Gebruiker
Walker94
Datum
6 reacties

Details

Klacht

Ps5 besteld op 26 april. Ps5 3 keer zoekgeraakt met dhl, ups en 1 keer aangetekend via homerr. Nu zou ik vandaag een mail krijgen voor de verzending aangetekend met postnl, maar site en mail zijn offline. Heb dinsdag voor het laatst contact gehad per mail.

Gewenste oplossing

Of de ps5 leveren of geld terug €599

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Exciter.shop hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

6 reacties

  1. Auteur
    Walker94
    Datum
    ?
  2. Auteur
    Walker94
    Datum
    ???
  3. Auteur
    Walker94
    Datum
    ?
  4. Auteur
    Walker94
    Datum
    ??
  5. Auteur
    Walker94
    Datum
    ?
  6. Auteur
    Walker94
    Datum
    ?

Ook een klacht indienen over Exciter.shop?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen