Klacht Exclusia.nl: retourneren is onmogelijk ondanks de beschrijving op de site

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 623635
Gebruiker
#zojammer
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ik heb schoenen besteld bij deze firma maar de maat is niet goed. Ook ik krijg geen retourformulier of een adres waarheen de schoenen retour kunnen. Moeilijk verhaal over Azië en dat ik dat moet betalen??? Tevens is de helft van mijn bestelling maar geleverd. Over het tweede artikel kunnen zij mij niets melden!
De firma belt vanuit Amsterdam: laat ons daarheen de retouren sturen en los het op voor je klanten. Of wees veel duidelijker op de site want daarop staat dat retouren heel makkelijk is en geen probleem oplevert.

Gewenste oplossing

Mijn geld terugstorten van beide artikelen en een Nederlands adres opgeven om mijn schoenen terug te sturen.
Geboden oplossing
er is geen oplossing geboden. Ze weigeren een retouradres te geven.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

2 reacties

  1. Auteur
    #zojammer
    Datum
    vandaag van de firma een voorstel gekregen om 20% van het aankoopbedrag te krijgen....want ze willen dat hun klanten tevreden zijn?!?!?!
    Het tweede paar schoenen uit de bestelling heb ik nooit ontvangen!!
    En dan boven je mail schrijven dat je gratis kan retourneren.
  2. Auteur
    Exclusia.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    We hebben geverifieerd dat het andere paar onderweg is. Ook ons team is al in contact met u. Controleer uw e-mail. Bedankt

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Exclusia.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen