Klacht Exclusia.nl: retourneren is onmogelijk ondanks de beschrijving op de site
Details
Klacht
Ik heb schoenen besteld bij deze firma maar de maat is niet goed. Ook ik krijg geen retourformulier of een adres waarheen de schoenen retour kunnen. Moeilijk verhaal over Azië en dat ik dat moet betalen??? Tevens is de helft van mijn bestelling maar geleverd. Over het tweede artikel kunnen zij mij niets melden!De firma belt vanuit Amsterdam: laat ons daarheen de retouren sturen en los het op voor je klanten. Of wees veel duidelijker op de site want daarop staat dat retouren heel makkelijk is en geen probleem oplevert.
Gewenste oplossing
Mijn geld terugstorten van beide artikelen en een Nederlands adres opgeven om mijn schoenen terug te sturen.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.