Klacht Exelenz.nl: Artikelen niet kunnen Retouneren met NIET TEVREDEN =GELD TERUG Beleid

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 574976
Gebruiker
M. Clemens
Datum
0 reacties

Details

Klacht

NIET TEVREDEN =GELD TERUG !!staat er op de website van dit bedrijf.
Maar ze komen dan deze afspraak niet na.
Paketten zijn beschadigd geleverd je mag ze niet uitproberen ander geld het retour beleid niet meer.
Je stuurt dan ook netjes gelijk na het ontvangen van de beschadigde pakketten foto's en de reden van het terug sturen naar hun toe op de klachten mail van support exelenz.nl.
Je probeert de artikelen niet uit omdat dan je retourbeleid vervalt dus je weet ook niet of ze wel werken.
Maar als je geen antwoord krijgt en nogmaals netjes naar hun info mail adres .
weer hebt gemaild waar ze de fotos totaal negeren en dan dit antwoord terug krijgt met :
"We proberen een oplossing te vinden voor klanten, maar we hebbende goederen correct afgeleverd dus in dit geval nemen we ze niet retour.
Nou vraag ik je kunnen ze de foto"s niet goed bekijken of hebben ze zomaar iets op de website gezet van kan retour maar we zeggen NEE!!
Hier houden ze zich toch niet aan hun afspraken .

Gewenste oplossing

Ik wil dat dit bedrijf hun retour beleid nakomt en gewoon de artikelen terug neemt en mijn geld via mijn klarna account verwijderd.
Geboden oplossing
dit is een bedrijf die liever zijn kop in het zand steekt dan eerlijk zaken doen zoals de wet het beschrijft en waar ze mee op hun website adverteren.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Exelenz.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Exelenz.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen