Klacht Exelenz.nl: nemen niets retour

Klachtnummer
# 577822
Gebruiker
B.A. Heeres
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb bij dit bedrijf een föhn gekocht. Ik heb bij het bedrijf aangegeven dat ik de föhn wil retourneren maar ze geven letterlijk aan: "Ons product is correct geleverd, zonder fouten, en kan in dit geval daarom geen retour nemen".
Ze geven dus geen retouradres door en deze fohn kostte 63,95, wat ik ook niet goedkoop vind.

Gewenste oplossing

ik wil dat ze mijn een adres doorgeven waar ik de föhn naar terug kan sturen en ik wil dat ze mijn geld terugstorten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Exelenz.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Exelenz.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen