Wij vinden dat exellent verspreiding hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht exellent verspreiding: Niet of veel te laat betalen!
Details
Klacht
Mijn zoon is vorig jaar (2016) november begonnen met het wekelijks bezorgen van 2 wijken voor het bedrijf. Inmiddels is het eind mei (2017) vanaf het begin zijn we al aan het bellen ivm betalingen die niet binnen komen. Af en toe word er na veel gebel en gemopper iets overgemaakt maar daarna zit je weer weken te wachtten op een nieuwe betaling. Begin mei hebben we weer meerdere keren met ze gebeld omdat mijn zoon zijn loon van februari, maart en april nog moet ontvangen. We hebben ze daarbij een optie gegeven om per direct te betalen anders zou mijn zoon per direct moeten stoppen met het bezorgen van de krant van mij en mijn man. Nu eind mei is er nog steeds niets binnen. We bellen dagelijks en krijgen steeds van ene Harriet te horen dat de desbetreffende dame die over de betalingen gaat maar weinig op kantoor is en dat er een terug bel notitie gemaakt zal worden. Waarschijnlijk heeft deze dame problemen met lezen of haar telefoon is defect maar terug bellen doet zij niet. Wij zijn inmiddels in staat om richting bedrijf te gaan en het loon contact te gaan halen! Ik vind dat dit bedrijf flink misbruikt maakt van de jongeren die door weer en wind voor hun bezorgen. Het is een grote schande!Gewenste oplossing
Het loon van mijn zoon per direct op zijn rekening gestort! En een verbod voor dit bedrijf om jongeren in dienst te nemen!Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.