Klacht Exotischezaden.nl: Geen zaden ontvangen. Zelfs na telefonisch contact (3x) nog niet

Klachtnummer
# 295735
Gebruiker
AnoukxRobert
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Zaden besteld. maar na een aantal dagen (bijna een week) nog niks te ontvangen, gebeld naar de verkoper. Deze zegt eerst dat ze de post terug heeft ontvangen en het opnieuw opgestuurd heeft. Maar aangezien wij op de Postnl App niks van Exotische zaden zien, nogmaals gebeld.
Bij telefonisch contact zegt ze dat het mogelijk is dat het pakketje(brievenbuspost) bij de buren is afgeleverd. Dit kan niet. Want het staat duidelijk op ons adres en er is nog niks ontvangen, ook op de App van Postnl kunnen we niks zien.
Als wij vragen om ons geld terug dan zegt ze dat we eerst de zaden moeten terugsturen voordat ze ons geld terug stort.
Maar hoe kan dit als we niks ontvangen van hun.

Ook neemt ze op met Jori de Leeuw. Dit is heel vreemd als je een website/bedrijf hebt.

De oplossing

Geld terug. En een klacht of aangifte van pure oplichterij.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Exotischezaden.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Exotischezaden.nl?