Klacht Expat and Property Management: Liegen en bedriegen

Ronald van der valk

15 mei 2014 huurcontract getekend met EPMmakelaars die voor ons huurder hadden gevonden. 100% provisie betaald. Normaal 50% huurder/verhuurder, EPM zou exclusief voor ons werken, echter bleek dat zij al langere tijd voor huurder werkten.
DUS LEUGEN! Tijdens huurperiode bleek dat men bij elk voorval de kant vd huurder koos ook al was het contract erg duidelijk. Bij afloop huurperiode, checkout door contactpersoon van EPM (Kirsten van Kuyk); uitvoerige emailwisseling met haar omtrent afwikkeling papieren en retour borgsom. Deadline borgsom 28 januari, geld overgemaakt naar EPM op 22 jan. inclusief alle documenten naar Kirsten EN ook het officiele emailadres van EPM. Per 5 feb. (2 weken later dus) geld terugontvangen van EPM zonder enige nadere uitleg. De ex-huurder kan ons nu dagvaarden ivm niet nagekomen verplichtingen. Op ons verzoek de check-in en -out schriftelijk correct en wettig te beschouwen werd negatief gereageerd.Wij betaalden voor service en kregen er niets voor terug.

Een ieder betrokken bij de huurovereenkomst, de check-in en -out en zelfs de manager is weg bij EPM. Zonder ons overigens daarover te informeren. De nieuwe manager (Diana van der Weetering) claimt van niets te weten, geen email ontvangen te hebben etc. Beroept zich op wisseling van eigenaar etc. Banknr. en telefoonnr etc. zijn exact hetzelfde gebleven. (zie de website) Echter vd Weetering beweert dat de bankrekening op naam staat vd oude eigenaar. LEUGEN! Zij probeerde hiermee de 2 weken weg te smoezen. Nogmaals rek.nr. en emailadres staan op naam van het bedrijf EPM (zie de website). Vanmiddag tel. contact gehad. "Zit nu niet achter pc, zal later vandaag terugbellen" Dus niet!! Op alles verstuurd op 22 jan. geen enkele reactie gehad. Terwijl ze weet dat de deadline van borgretour is verlopen per 28 januari!
Aangezien EPM niet correct handelt, willen wij dat EPM contact zal opnemen met de ex-huurder en alles oplost, ten einde te voorkomen dat wij in de problemen komen.

Wij vinden dat Expat and Property Management hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Expat and Property Management?