Klacht Expedia: 280 euro aan bagagekosten moeten bijbetalen terwijl we een totaalpakket incl alle toeslagen hadden!

Klachtnummer
# 290074
Gebruiker
Cdeb
Datum
0 reacties

Details

Klacht

pakketreis geboekt online op expedia,nl. Met een totaal prijs incl. alle toeslagen. Komen we op het vliegveld is het exlusief bagage??!! 4 pers voor 15 dagen, dan heb je toch wat bagage nodig. Dus nog eens ff 2x 140 euro moeten betalen voor de heen en terugreis samen. Dit was afgelopen zomer aug. en sindsdien probeer ik mijn klacht kenbaar te maken bij expedia. Deze geeft echter aan dat ik niet bij hun geboekt heb, blijkt later pakketreizen expedia te zijn. Daar had expedia.nl niets mee te maken dus moest het met hun regelen. Heb email adres gekregen, maar dit adres blijkt niet goed te zijn en alle mail komt terug ivm tijdelijke problemen email pakketreizen. Meerdere malen dit doorgegeven aan expedia, dat pakketreizen niet te bereiken is, maar krijg geen ander ades of telefoonnummer, en hebbn toen het contact verbroken omdat zei niets met de boeking te doen hebben. Maar ik heb wel op expedia.nl geboekt!! Zijn inmiddels bijna en half jaar verder, en vraag me af wat ik nu nog kan doen.....

Gewenste oplossing

terugbetaling van de gehele kosten van bagage heen en terugreis, aangezien we een totaalpakket met een totaalbedrag hadden. (En je kon op de site bij expedia nergens kiezen voor wel of geen bagage) En duidelijk op de bevestiging staat inclusief alle toeslagen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Expedia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Expedia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen