Klacht Expedia: andere stoelen dan vermeld op het ticket

Klachtnummer
# 108014
Gebruiker
martin
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Via de email hebben we de tickets ontvangen en zoals je hieronder kan zien zouden we op de plekken 14K en 14J komen te zitten. Tot onze verbazing toen we de boarding pass kregen zaten we opeens op de plekken 36H en 36J.
Graag zou ik een verklaring van Expedia ontvangen hoe het kan dat dit opeens aangepast is?

Zie hieronder een gedeelte van het ticket:

ma 27-apr-15 - Voordeeltarieven
New York (JFK)
Vertrek 17:55
Terminal 4 naar Amsterdam (AMS)
Aankomst 07:25 +1 dag
5.845 km
(3.632 mijl)
Duur: 7 uur 30 min.
KL KLM
Vlucht: 642
3Toeristenklasse (14K, 14J), Maaltijd, 772 - BOEING 777/200

De oplossing

graag zou ik een verklaring ontvangen waarom we niet de plekken kregen die ons belooft waren, waarvan 1 aan het raam! Wat wij verlangen van Expedia. Als er dingen belooft worden en niet nagekomen dan verwacht ik hier een compensatie tegenover.
Voor de rest was alles perfect en zullen we zeker een volgende keer weer via Expedia gaan boeken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Expedia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Expedia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen