Klacht Expedia: Boeking mislukt, geld afgeschreven, geen enkele bevestiging

Klachtnummer
# 685257
Gebruiker
MJM666
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Via trivago op expedia terecht gekomen, appartement geboekt voor 2 nachten, geen account aangemaakt, alle gegevens ingevuld, doorgestuurd naar ideal en betaald, geld direct afgeschreven maar foutmelding 'boeking mislukt, probeer later nog eens'

Geen contact te leggen voor persoonlijke uitleg.

Gewenste oplossing

Terugbetaling of boeking bevestigd krijgen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Expedia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Expedia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen