Klacht Expedia: Centauro autoverhuur ibiza

Klachtnummer
# 64015
Gebruiker
Vanessavs
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een klacht over de huurauto die ik heb geboekt in combinatie met een vlucht en hotel naar Ibiza vorige week. .Allereerst stond er in de reserveringsbevestiging niets over het feit dat de autoverhuur niet op het vliegveld was, er staat letterlijk in de email ”balie en auto in terminal” wat dus niet het geval was. Hierdoor hebben we heen en weer lopen slepen met zware koffers van het kastje naar de muur, voordat we het minibusje vonden dat ons 3 kwartier later pas naar een autoverhuur bedrijf (Centauro) bracht. Hier kregen we een auto, die afgetankt was en waar we EUR 77,- voor de benzine vooraf moesten betalen. Ons werd verteld dat we ‘zoveel mogelijk moesten rijden’ omdat we dit geld sowieso kwijt waren. Nu hebben we maar een halve tank gebruikt, en daar dus EUR 77,- voor betaald.

De oplossing

Ik vind dit niet normaal en dit moet van tevoren gemeld worden door Expedia, in dat geval had ik die auto namelijk niet erbij genomen. Ik ben eerder met Expedia naar Ibiza gevlogen en toen hebben we een huurauto op het vliegveld gekregen en moest je de auto afgetankt weer inleveren wat ons toen circa 25 euro heeft gekost (wat ook normaal is)

Graag jullie reactie hierop en tevens wil ik hiervoor een compensatie ontvangen. Ik vind dit geen normale manier van doen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Expedia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Expedia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen