Wij vinden dat Expedia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Expedia: Er is een hotelreservering gemaakt in mijn naam, zonder dat ik hiertoe opdracht heb geven.
Details
Klacht
Ik heb 19 mei een kamer willen reserven via Expedia in Milaan. Tijdens het afronden van de transactie, ontving ik een foutmelding vanuit het Expedia systeem, dat de transactie niet kon worden afgerond, omdat de betreffende kamer reeds verhuurd was. Ik heb ook geen reserveringsbevestiging van Expedia ontvangen. Ik heb toen meteen via Expedia een andere kamer gereserveerd. Later ontving ik alsnog een reserveringsbevestiging, maar niet van Expedia maar van Home Away (Expedia dochter) voor de eerste kamer, dit terwijl ik op 19 mei nooit op de Home Away site ben geweest. Beide kamers konden niet worden geannuleerd, waardoor ik dubbele kosten heb gemaakt. Ik heb meteen Expedia en Home Away gecontacteerd, maar beide organisaties geven niet thuis, en claimen dat ik een reservering heb gemaakt. Gezien het feit dat ik niet op de Home Away site ben geweest, maar Home Away toch een reservering in mijn naam maakt, lijkt mij een kwestie van identiteitsfraude.Gewenste oplossing
Ik wil graag dat Expedia / Home Away erkennen dat er een probleem is in hun systemen, waardoor de ene firma een reservering annuleer, terwijl de andere firma ongevraagd een reservering maakt. Ik wil graag de kosten voor de onterecht gemaakt reservering terug ontvangen.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.