Klacht Expedia: Expedia geeft geen refund

Klachtnummer
# 461122
Gebruiker
Flyaway#Malaga#Fryslân
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Mijn vriendin en zouden op 17 mrt naar Malaga gaan. De vlucht bij Transavia geboekt en hotel bij Expedia. Op 15 mrt hadden wij de mogelijkheid om zonder kosten de vliegreis om te boeken naar eind september. Gebeld met Expedia, maar geen oplossing voor de boeking van ons hotel. We zouden teruggebeld worden. We hebben toen maar geannuleerd.
Vervolgens geeft Expedia aan dat ze geen geld teruggeven of enige andere hulp bieden. We zijn ons geld kwijt, maar we moeten nog wel een accomodatie huren voor eind september.

Gewenste oplossing

We willen graag ons geld terug of een vergelijkbaar hotel eind september.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Expedia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Expedia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen