Klacht Expedia: Expedia moet zich aan hun belofte houden, en niet proberen, de klachten af te wimpelen.

Klachtnummer
# 460230
Gebruiker
Jan en Riet
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij hadden een hotel geboekt in Brugge voor een weekend in april. Later is een kamer geannuleerd. Dit geld hebben wij ook terugontvangen. Later is de 2e kamer i.v.m. corona door Expedia ook geannuleerd. We konden toen kiezen tussen een voucher ter waarde van 115% van het bedrag of een refund, Wij hebben toen voor de refund gekozen. Dit is door Expedia op 9 april jl. bevestigd en het geld zou binnen 30 dagen overgemaakt worden. Begin juni heb ik via de site van Expedia een klacht ingediend met het verzoek de belofte na te komen. Geen reactie. 2 weken later heb ik via de site een 2e klacht ingediend. Binnen 48 uur zou er een reactie komen, was het antwoord. Dus niet. Ik heb toen zelf gebeld, en na 30 minuten kreeg ik iemand aan de telefoon. Reactie: ik moest aan kunnen tonen, dat ik dat geld niet ontvangen heb!!
Ik kreeg een mail met allerlei items, welke ik moest indienen. Zoals een bewijs van betaling en een verklaring van de bank, dat ik dat geld niet ontvangen heb!! Daarna heb ik contact opgenomen met de Ombudsman van Omroep Max. Zij vonden dit de omgekeerde wereld., en gaven mij een aantal tips. Daarna kreeg ik een enquĂȘteformulier van Expedia. Dit heb ik ingevuld. Ik heb nog een keer gebeld. Na 32 minuten nog steeds niemand aan de lijn te hebben gehad, heb ik de verbinding verbroken. Na afgelopen maandag nogmaals een klacht via de website ingediend te hebben, kreeg ik wederom een antwoordmail met de belofte binnen 48 uur terug te bellen. Dit is nu, vrijdag, nog steeds niet gebeurd.

De oplossing

De beloofde refund overmaken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Expedia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Expedia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen