Wij vinden dat Expedia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Expedia: Expedia weigert creditcardreservering ongedaan te maken
Details
Klacht
Expedia heeft 940E (2*470) van mijn creditcard gereserveerd. Hoewel de reservering volgens hen geannuleerd is, geeft ING aan deze annulering niet ontvangen te hebben. ING heeft aangegeven hoe zij met 1 e-mail de annulering alsnog kunnen doorgeven (Expedia hoeft enkel nog de authorisatiecode in te vullen), maar Expedia weigert dit.Note: dit lijkt een structureel probleem te zijn, getuige de vele vergelijkbare klachten, zie oa https://radar.avrotros.nl/forum/viewtopic.php?f=19&t=123271
Gewenste oplossing
Expedia verstuurt binnen twee dagen alsnog de e-mail naar ING om de creditcardreservering ongedaan te makenBijlagen
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.