Klacht Expedia: Expedia weigert creditcardreservering ongedaan te maken

Klachtnummer
# 319216
Gebruiker
Verwijs
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Expedia heeft 940E (2*470) van mijn creditcard gereserveerd. Hoewel de reservering volgens hen geannuleerd is, geeft ING aan deze annulering niet ontvangen te hebben. ING heeft aangegeven hoe zij met 1 e-mail de annulering alsnog kunnen doorgeven (Expedia hoeft enkel nog de authorisatiecode in te vullen), maar Expedia weigert dit.

Note: dit lijkt een structureel probleem te zijn, getuige de vele vergelijkbare klachten, zie oa https://radar.avrotros.nl/forum/viewtopic.php?f=19&t=123271

Gewenste oplossing

Expedia verstuurt binnen twee dagen alsnog de e-mail naar ING om de creditcardreservering ongedaan te maken

Bijlagen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Expedia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Expedia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen