Klacht Expedia: Geen boekingsdetails, wel betaald

Klachtnummer
# 681326
Gebruiker
Consumentsurf
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb 2 hotelkamers geboekt voor vannacht en betaald, maar geen enkele boekingsdetails ontvangen. Niet per mail, per SMS of andere media. Ik heb geen account. Mijn boeking is niet bekend bij het hotel, maar het geld is wel afgeschreven van mijn rekening. Expedia is niet te bereiken, alleen als ik boekingsdetails heb via de chatbox, maar die heb ik dus niet.

Gewenste oplossing

Ik wil mijn geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Expedia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Expedia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen