Klacht Expedia: Geen hotelreservering, bedrag wel 2x van mijn rekening

Klachtnummer
# 381921
Gebruiker
Vlinder58
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Geen hotelboeking, maar bedrag is wel 2x van mijn rekening af geschreven 😠.
Via de reservering van Expedia naar Ideal, bedrag is er gelijk af, foutmelding bij Expedia, boeking niet verwerkt, probeer het later nog eens. Hetzelfde verhaal. Contact gezocht met Expedia, voorstel nieuwe boeking via Creditcard betaling en geld krijg je pas terug na 7à 14 dagen, te belachelijk voor woorden, niet via hun geboekt natuurlijk.
Rara waar is het geld van mijn boeking?

De oplossing

Bedrag zsm terug !

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Expedia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Expedia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen