Wij vinden dat Expedia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Expedia: Geen hotelreservering, bedrag wel 2x van mijn rekening
Details
De klacht
Geen hotelboeking, maar bedrag is wel 2x van mijn rekening af geschreven 😠.Via de reservering van Expedia naar Ideal, bedrag is er gelijk af, foutmelding bij Expedia, boeking niet verwerkt, probeer het later nog eens. Hetzelfde verhaal. Contact gezocht met Expedia, voorstel nieuwe boeking via Creditcard betaling en geld krijg je pas terug na 7à 14 dagen, te belachelijk voor woorden, niet via hun geboekt natuurlijk.
Rara waar is het geld van mijn boeking?
De oplossing
Bedrag zsm terug !Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.