Klacht Expedia: Geen oplossing en geen antwoord

Klachtnummer
# 683901
Gebruiker
Yvonnevbeugen
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Wij hebben een pakketreis geboekt naar Amerika. Onze vlucht van Londen naar Orlando was geannuleerd. We konden pas de volgende dag doorvliegen. Wij hebben zelf een kamer moeten regelen en betalen om te overnachten. Onze transfer miste we, en in Orlando moesten we voor de kamer die al betaald was extra geld betalen. Terwijl zij ingelicht waren door ons en Expedia. De kamer was vies en nat en er zaten bedwantsen en andere beestjes. De kamer werd in de 2 weken dat we er waren niet schoongemaakt. Wc papier was niet aanwezig. En we moesten zelf handdoeken regelen. Ik heb hierover contact gehad met Expedia terwijl we daar waren. Bij terugkomst heb ik weer contact opgenomen met Expedia. We moesten schriftelijk een klacht indienen met alle betalingen die we extra hebben moeten doen en Expedia zou het regelen. Alleen nu 3,5 week later is er niks geregeld.

Gewenste oplossing

Dat zij de kosten vergoeden die we extra hebben moeten maken en de dag en nacht terug. En ook onze boeking van onze gereserveerde stoelen terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Expedia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Expedia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen