Klacht Expedia: Geen reactie op claim Expedia-goldcar

Klachtnummer
# 88175
Gebruiker
Christina JP
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Via expedia hotel, vlucht, auto gehuurd in Las Palmas de GC. Vlucht en hotel ok. Autohuur helemaal mis waardoor ik €142,45 armer ben gemaakt.
Expedia bood Goldcar aan en verzekering heb ik afgekocht. Ter plekke aangekomen zei Goldcar dat dat bij hun niet bekend was (expedia bevestiging was in het nederlands)
1. Dus moesten wij ter plekke €79.45 betalen
2. Vervolgens moesten we voor een volle tank €62 afrekenen hetgeen na afloop verrekend zou worden.
Oh ja, even een contractje tekenen...Wij hebben de auto (met bewijs) met volle tank ingeleverd maar kregen toch maar €44 retour.
3. ophalen en terugbrengen gebeurt zonder dat er een controleur bij is. Dus in de eindafrekening kwam de volgende verrassing... met verwijzing naar het contractje werd nog eens€45 afgerekend wegens "missende" papieren/noodpakket.

Expedia heeft de claim in behandeling genomen maar laat niets meer van zich horen ondanks meerder pogingen om de status op te vragen.

De oplossing

Teveel betaald bedrag voor de auto ad € 142,45 terugstorten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Expedia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Expedia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen