Klacht Expedia: Geen reactie op claim Expedia-goldcar

Christina JP

Via expedia hotel, vlucht, auto gehuurd in Las Palmas de GC. Vlucht en hotel ok. Autohuur helemaal mis waardoor ik €142,45 armer ben gemaakt.
Expedia bood Goldcar aan en verzekering heb ik afgekocht. Ter plekke aangekomen zei Goldcar dat dat bij hun niet bekend was (expedia bevestiging was in het nederlands)
1. Dus moesten wij ter plekke €79.45 betalen
2. Vervolgens moesten we voor een volle tank €62 afrekenen hetgeen na afloop verrekend zou worden.
Oh ja, even een contractje tekenen...Wij hebben de auto (met bewijs) met volle tank ingeleverd maar kregen toch maar €44 retour.
3. ophalen en terugbrengen gebeurt zonder dat er een controleur bij is. Dus in de eindafrekening kwam de volgende verrassing... met verwijzing naar het contractje werd nog eens€45 afgerekend wegens "missende" papieren/noodpakket.

Expedia heeft de claim in behandeling genomen maar laat niets meer van zich horen ondanks meerder pogingen om de status op te vragen.

Teveel betaald bedrag voor de auto ad € 142,45 terugstorten.

Wij vinden dat Expedia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Expedia?