Klacht Expedia: Geld terug betalen na annulering is een drama bij Expedia

Klachtnummer
# 281417
Gebruiker
RichardGollin
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Terug draaien / annulering aankoop hotel boeking. Kosten nog altijd niet terug gestort.

Ik had op 1-11-2017 een hotel geboekt met logies ontbijt. Ik had deze aankoop een uur later geannuleerd omdat ik een andere optie had gevonden voor mijn verblijf op de Antillen. Belofte was dat het geld binnen twee weken zou zijn terug gestort. Maar achteraf kon dat alleen snel als je met een VISA kaart betaald zou hebben. Er zijn ondertussen al iets van tien mails uitgegaan. Steeds wordt beloofd dat er wordt terug geboekt maar dan " handmatig" maar tot op de dag van vandaag ( 19-11-2017) nog altijd niets ontvangen.
Vanuit de Antillen ook duur gesprek gehad telefonisch waardoor ik ook weer kosten moest maken want zelf bellen doen ze niet.
Al met al mega gefrustreerd en loopt expeditie gewoon rente te trekken.
Ze hebben aangegeven dat de terug betaling al twee maal van hun kant uit is mislukt en dat het " in behandeling" is. Nou NOT!!!

Wat een bedrijf is dit zeg. Nooit zou ik meer iets bij hun boeken. Gewoon machtsmisbruik. Beetje moeilijk doen. Geen directe communivpcatie mogelijk met de betaal of factuur afdeling enz....

De oplossing

Oplossing is een spoed betaling, inclusief rente en ook mijn telefoonkosten van € 40,00 erbij.

En ja. Een excuus of tegoed bon zou op zijn plaats zijn!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Expedia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Expedia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen