Klacht Expedia: Hotel was al 9(!!) maanden failliet bij aankomst..

Luukk

Toen wij het hotel boekten, hebben we direct naar jullie toe gebeld om na te vragen of alles goed gegaan was gezien we hiervoor een hotel hadden geboekt via een andere organisatie die een paar dagen later geannuleerd werd wegens overboeking.. Alles zou goed geregeld zijn, er was gewoon plek in het hotel.

Op 5 juni 2015 is mijn man 's middags naar Frankrijk vertrokken. Omdat het druk was op de weg wilde hij het hotel bellen om door te geven dat hij later zou aankomen. Het nummer was niet bereikbaar. Na contact met jullie helpdesk is er gemaild naar het hotel en is de boeking aangepast zodat het hotel zeker een kamer vrij hield. Ook jullie konden het hotel niet bereiken.. Ik zelf had al een onderbuikgevoel, maar er was weinig dat ik nog kon doen.

Na ruim twaalf uur autorijden kwam mijn man aan in het hotel, welke verlaten was. In een lokale kroeg kregen zij te horen dat het hotel failliet is sinds oktober 2014(!). Het was D-day, dus alle hotels zaten inmiddels vol..

Graag zou ik willen zien dat de schade vergoed wordt. Het gaat hier om extra kilometers, uren wachten, googlen naar hotels, internetkosten in het buitenland en vooral: het verpesten van een leuk weekendje weg. Mijn man en zijn vader kunnen momenteel minder uur slapen en slechter (een bed slaapt toch lekkerder dan enkel een matras) waardoor zij ook niet kunnen genieten van de bezienswaardigheden die vanaf morgen beginnen.

Via de e-mail al verschillende keren contact gehad met Expedia. Zij zeggen niets te kunnen vergoeden zonder bonnetjes van het hotel etc. Al proberen uit te leggen dat er geen hotel was en dus ook geen bonnetje. Mijn schoonvader lijdt aan Reuma, welke na dit weekend behoorlijk is toegenomen. Ik heb een tegemoedkoming gehad van €75,- op mijn Expedia account. Hier ga ik niet mee akkoord gezien ik nooit meer via Expedia zal boeken. Dit keer zaten ze in Frankrijk, voor het zelfde geld zaten ze aan de andere kant van de wereld..

Wij vinden dat Expedia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Expedia?