Klacht Expedia: krijg mijn ged niet retour van mijn gecancelde vlucht

Klachtnummer
# 452130
Gebruiker
m.bogaard2000
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op woensdag 3 Juni heb ik per email te horen gekregen dat mijn vlucht geanulleerd is, logisch maar welbalen. klm waar ik mee zou vliegen verwees mij door naar Expedia de reisorganisatie waar ik meegeboekt heb om daar mijn geld terug te krijgen. Mijn verzekering gebeld en zeiden inderdaad dat ik recht heb op mijn geld terug, maar dat de reisbureaus in deze tijd je afhouden om geld terug te geven. Fijn vandaag 8juni gebeld, en ja hoor, ze kondennog niet terugbetalen want ze weten van niks, ohja dat is mooi een reisorganisatie die nog niet op de hoogte is van gecancelde vluchten. nou bij mij ben je dan verkeerd. bel volgende week maar weer dan kunnen we kijken of je dan terug kan betalen. nog even ik bel vandaag dus word en vandaag ook in werking gezet. mij maak je niet wijs dat er nog niet terug betaald mag worden. ik heb er recht op dus ik verwacht het exacte aan koop bedrag ook netjes retour zonder moeilijk doen en poespas

De oplossing

ik wil netjes zo snel mogelijk een bevestiging krijgen dat ik mijn bedrag van mijn vlucht retour gestort krijgt. ik snap dat ik het geld niet ala minuut kan hebben maar op z'n minst dat dit in werking gesteld kan worden, aangezien de consument allang op de hoogte is. ik verwacht dus binnen het einde van deze week een bevestiging van verwerking van mijn retour bedrag

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Expedia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Expedia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen