Klacht Expedia: medewerker Robbert van Expedia, 4x onterechte reservering op mijn creditcard, creditcard nu niet te gebruiken.

Klachtnummer
# 133985
Gebruiker
Kimvan der graaf
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wat ik nou toch heb mee gemaakt op het gebied van serviceverlening van een bedrijf, in dit geval Expedia. We hebben gisteravond een weekendje weg proberen te boeken, via Expedia dus. Ik boek wel vaker via Expeida, omdat ik het een prettige site vind en tot op heden positieve ervaringen met dit bedrijf had. Maar wat nu? De boeking werd niet geaccepteerd, er zou iets mis zijn met mijn creditcard.....mastercard gebeld, die gaven aan dat Expedia 4 keer had afgeschreven en dat mijn limiet dus benut was. 4 x afgeschreven maar de reis was niet geboekt. Zie vervolg klacht onder extra informatie voor bedrijf

De oplossing

Dat mijn creditcard weer werkt en dat mijn weekendje weg geboekt wordt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Expedia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Expedia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen