Klacht Expedia: Na 3 maanden nog steeds geen vouchers voor geannuleerde vluchten.

Klachtnummer
# 457408
Gebruiker
C Thijssen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij hebben voor een vakantiereis geboekt bij Expedia voor de meivakantie naar Las Palmas - Gran Canria. We zouden op 25 april vertrekken, maar kregen in maart te horen dat de reis niet door kon gaan vanwege de corona pandemie. Alle begrip natuurlijk. We kregen te horen dat we voor de geboekte vluchten met Transavia een voucher zouden krijgen, uiterlijk eind april. Maar nu al bijna 3 maanden verder nog steeds geen voucher. Al twee keer gebeld met Transavia en een keer met Expedia, maar beiden organisaties geven elkaar de schuld met vage redenen waarom de vouchers niet kunnen worden uitgereikt. Een keer zelf van Transavia vernomen dat ze niet konden worden uitgereikt vanwege de 'privacy'....

De oplossing

Vouchers (of geld terug).

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Expedia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Expedia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen