Klacht Expedia: Niet uitgevoerde boeking wel geld weg

Klachtnummer
# 384072
Gebruiker
M Gholami
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Beste heer/ mevrouw,

Op 10 augustus om 00:13 uur wou ik een hotel boeken in Zwitserland, heb via Expedia een hotel gevonden Novotel Basel City. Geboekt, het bedraag van €165,19 werd afgeschreven onmiddellijk. Omdat ik geen bevestiging ontving, heb ik het hotel gebeld- ik was heel erg verbaasd want de hotel kreeg de boeking niet binnen, bovendien zatten ze volledig geboekt. Dus we konden niet naar binnen. We waren er met 2 kleine kinderen..
Dat het fout kan gaan in de systeem dat begrijp ik, maar ik wil tenminste mijn geld terug.!!
Ik verzoek expedia.nl het bedraag van € 165,19 binnen 7 dagen over te maken naar mijn rekening
Mvg,
Marta Gholami

De oplossing

Ik wil graag het bedraag terug krijgen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Expedia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Expedia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen